آموزش کامل مراحل استفاده از نرم افزارها                            

     
شرکت پرنیان، آموزش کامل استفاده از نرم‌افزار و طریقه‌ی استفاده ازتجهیزات سخت‌افزاری را از اصلی‌ترین وظایف خود می‌داند. بدیهی است مشتریان پس از گذراندن دوره‌های آموزشي نزد متخصصان مجرب شرکت، خواهند توانست به راحتی با نرم افزارهاي پرنیان، به ادامه  چرخه‌ ي كاری خود بپردازند؛ با این تفاوت که در عين سهولت از سرعت بالاتری نيز برخوردار شده اند.

  استقرار سریع و به موقع سيستم

از جمله نیازهایی که در راه‌اندازی یک پروژه‌ی مکانیزاسیونِ چرخه‌ی داد و ستد یک فروشگاه مطرح است، راه‌اندازی پروژه در حداقل زمان ممکن ميباشد. از آنجا که مشتریان جهت حفظ موجودی صحیح کالا در نرم‌افزار، مجبور به توقف چند ساعته‌ی فروش خود هستند، لذا راه‌اندازی به‌موقع و سریع سیستم مکانیزه، می‌تواند از ضرر و زیان مالی جلوگیری نماید. بدین منظور شرکت پرنیان مفتخر است با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و مجرب و با استفاده از ابزارهای جدید راه‌اندازی پروژه را در کمترین زمان ممکن عهده‌دار شود.
کارشناسان ما با حضور خود در محل مشتری در روزهای اولیه‌ی نصب به هنگام کار رستوران یا فروشگاه، جهت پشتیبانی حضوری باعث تسلی خاطر مشتریان می‌شوند.

  پشتیبانی تجهیزات و ارائه‌ی خدمات فنی و حرفه اي    

شركت پرنیان قادر به پشتیبانی تجهیزات و ارائه‌ی خدمات فنی و حرفه اي می‌باشد؛ ارائه‌ی راه‌حل‌های مناسب، پی‌گیری جدی و مراجعه‌ی ادواری در محل، از جمله خدماتی است که شاخص‌های پشتیبانی این شرکت را متمایز می‌کند؛ همچنین کلیه‌ی تجهیزات شامل 6 ماه پشتیبانی رایگان و سه سال خدمات پس از فروش هستند.

  پشتیبانی از راه دور                                                                           

در صورت وجود امكانات اينترنت در مكان مشتري، كارشناسان ما متوانند از راه دور به وسيله ابزارهاي مورد استفاده خود به سيستم مشتريان متصل شده و مشكلات آنان را برطرف نمايند.

نرم افزار  TeamViewer يكي از اين ابزارها مي باشد.

نرم افزار TeamViewer ابزاری است جهت کنترل از راه دور کامپیوتر شخصی یا شرکتی که کاربری فراوانی در دنیای امروز داشته ولی فرق عمده این نرم افزار با این دسته از نرم افزار ها که وظیفه کنترل از راه دور سیستم را بر عهده دارند در سرعت بالای اتصال ، کاربری آسان ، رایگان بودن آن (در نسخه غیر حرفه ای) و .... می باشد.


یک راه حل کامل برای هر چیز


بر خلاف راه حل های معمولی موجود در بازار ، TeamViewer  نرم افزاری است که همه مسائل مربوط به کنترل از راه دور کامپیوتر ، ارائه ها و کارهای تیمی را به تنهائی حل می کند .


عدم داشتن مشکل در مقابل firewall


یکی از بزرگترین مشکلات در نرم افزارهای کنترل از راه دور ، به طور قطع firewall ها ، پورت های غیر فعال ، و روترهای NAT برای IP آدرسها می باشد. زمانیکه شما از TeamViewer استفاده می کنید ، می توانید تمام این مشکلات را فراموش کنی .

نصب و استفاده آسان


در نصب و استفاده از این نرم افزار نیازی به admin و اجازه های admin نیست . کافیست طرف مقابل شما این نرم افزار کوچک رو نصب کرده و به شما اجازه دسترسی دهد.

TeamViewerظاهری بسیار ساده و راحت دارد
زمانی که شما به کامپیوتر طرف مقابلتان متصل هستید ، به راحتی می توانید انتخاب کنید که آیا می خواهید کنترل کامپیوتر او را در دست بگیرید و desktop او را ببینید و یا قصد انتقال فایل بین کامپیوتر ها را دارید.

توسط TeamViewer شما قادر خواهید بود فایل ها و فولدر های مورد نظر رو براحتی از یک سیستم به سیستم دیگر کپی کنید .

این نرم افزار option های زیادی در اختیار کاربر قرار می دهد که می توان از طریق آن ، نرم افزار را دقیقا مطابق با خواسته خود خصوصی سازی کرد.
مثلا شما می توانید تعیین کنید که تصویر کامپیوتر طرف مقابل را با چه کیفیتی دریافت کنید ، این امر برای کاربران با سرعت اینترنت پایین بسیار کارا می باشد .

   پشتیبانی حضوری

شركت پرنیان پشتيباني حضوري خود را در قالب سه طرح CLASS) )و به درخواست مشتريان جهت دوره اي يك ساله به صورت زير پياده سازي مي كند

  كلاس C

حضور در مكان مشتري در ساعات كاري و حداكثر يك روز كاري پس از تماس

پشتيباني تلفني فقط در ساعات كاري

تعمير سيستم در مكان مشتري (در صورت امكان )

دريافت هزينه هاي قطعات تعويض شده و تعمير شده

هزينه اياب ذهاب بعهده شركت

  كلاس B

پشتيباني تلفني و حضوري 24 ساعته در 7 روز هفته در اسرع وقت

رفع ايرادات در مكان مشتري

ارايه سيستم جايگزين تا مدت تعمير

تنها دريافت هزينه تعويض قطعات

هزينه اياب و ذهاب بعهده شركت

  كلاس A

بيمه كليه سيستمها نرم افزاري و سخت افزاري

رفع ايرادات در مكان مشتري

ارايه سيتم جايگزين تا مدت تعويض قطعات معيوب

عدم دريافت هر گونه هزينه ديگر

   بازبینی دوره‌ای


كارشناسان اين شركت، متعهد هستند تا با سركشي هاي منظم و دوره اي به واحدهاي داراي پشتيباني حضوري، جهت انجام سرويس هاي تعمير و نگهداري سيستم هاي مورد استفاده، نسبت به تشخيص،اعلام و برطرف نمودن ايرادات احتمالي سيستم، در جهت ايجاد امكان بهره برداري بهينه از آنها اقدام نمايند.